Lite kvällsshopping:-)

Då jag idag varit duktig och städat samt tvättat så tyckte jag mig vara värd lite shopping och vad passade bättre än att utnyttja lite rabatterbjudanden på Lindex som går ut idag:-)

Nu blev det ju ingen jätteshopping men mammsen fick sig lite och Lejsing får sig ett litet vårigt Bamseset:-)

Längtar till man tycker det är roligt igen att prova kläder och jag har nu börjat spåna på delmål inför min stundande tränings och koststart..


Amnings Bhár kan man inte få för många av..
Lindex Shop Online - Amnings BH


Skönt vårigt linne till mammsen..

Lindex Shop Online - Topp


Söta katten Jansson i en härlig vårfärg till Leia..

Lindex Shop Online - Set

Kommentarer
Postat av: Sabina

mysigt med lite kvällshopping =)

2010-04-27 @ 20:24:23
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: funbun

Fint!

2010-04-28 @ 11:11:15
URL: http://funbun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0