Lika gravid än..

Ja man skulle ju kunna tro att min frånvaro inneburit att jag legat inne och kläckt fram lilla krabat, men nej då inte ska vi ha så roligt än..

Jag har bara drabbats av ännu en sömnsjuka där varje chans att få sova tas, ja sen så har man ju en familj man ska var social med oxå på helgerna, inte för att jag är vidare social och rolig, men jag finns där iallafall;-)

Dagen som har varit har jag sovit bort och nu är det dags att ta tag i lite härhemma innan vi ska återigen göra ett försök att ta  oss till Ica maxi, avbokade det igår då jag kände mig helt färdig på kvällen..

Vi måste ju ha mat härhemma och Leijsing behöver sig ett nytt *dagisset*..

Nä nu lite plock sen en varm dusch och iväg till Solna....

Ha det sålänge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0