Fixerad..

Så har jag nu varit på mitt förhoppningsvis sista besök hos BM med denna mage och allt var som vanligt bara bra med mig och krabat..

Den är numera fixerad så har vi tur kanske den dyker upp inom några dagar, tänkte ta en storstädning imorrn om kroppen tillåter och kanske det kan få den att överväga att komma:-) Tror väl inte direkt på allt hokus pokus som sägs ska starta igång förlossningen, men man kan ju alltid hoppas att alla mina promenader i våra trappor skyndar på det lite iallafall:-)

Fick en ny tid på BF-dagen den 29/4 och skulle det vara så att krabat inte behagat komma ut till dess så ska vi ta ett snack om igångsättning, tror inte jag klarar av varken psykiskt eller fysiskt att gå över två veckor och min BM verkar ju vara inne på min linje oxå, men nu håller vi tummarna för att krabat löser det hela på egen hand..

Hjärtljuden låg forfarande stadigt på sina 140 och SF måttet låg på 36. Mina värden var bara  bra trots för mycket onyttigt och dåligt med intag av vitaminerna under påsk;-)



Ikväll ska jag fnula ihop ett förlossningsbrev och förhoppningsvis så hinner TENS apparaten dyka upp innan det är dags för avfärd mot BB..Är ju den som ska vara min trogne vän inne på förlossningen så liite nervös börjar jag bli att den inte dyker upp i tid..

Nu ska det slappas i soffan en stund..


Kommentarer
Postat av: marre

Ska du resa något i sommar? :)

2010-04-13 @ 20:07:49
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: Simone

Nepp ingen bebis ännu.. Men snart så :D Imorgon är det precis en vecka till BF så nu är det inte långt kvar! Åh så vill jag med ha det! Skulle vara skönt :) Inget jag räknar med dock..



Skönt för dig att din BM förstår och redan nu är inne på igångsättning om inte bebis behagar komma ut i tid :) Måste kännas rätt skönt?

2010-04-14 @ 09:39:01
URL: http://kommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0