5 Dagar kvar till BF..

Ja så är vi nu inne i v. 40 (39+1) och fortfarande ingen krabat som vill joina vår lilla familj har tittat ut..

Inga större känningar än det vanliga såsom molande värk i rygg och mage, sammandragningar som kommer och går, ja inga större händelser alltså..

Idag trotsade jag tom min onda kropp och har sedan 10 varit ochsprungit ( ja i min takt då) i affärer för att ögonshoppa åt mig själv samt leta jacka till Jarkko..

Den stora shoppingen innebar en 2 kg ost från ica maxi som det var rea på, men gisses så mycket snyggt jag sett nu som jag bara VILL HA då kroppen återigen börjar se ut som en kropp...

Men nu får vi iallafall hoppas på att detta blir sista magbilden eller hur???







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0