Tung Vecka...

Denna vecka började med att den riktiga höstkylan gjorde oss besök och ännu en påminnelse om att garderoben snarast måste uppdateras även hos mig dök upp:-)

I tisdags fick vi även det tragiska beskedet på jobbet att vår käre kollega tragiskt gått bort natten till måndagen efter 6 månaders kamp mot cancern:-( Så tragiskt då hon endast var 3 år äldre än mig och efterlämnar man och barn efter sig:-(

Kan säga att jag var sååå GLAD att få komma hem till min familj igår och nog har Leia fått sig en omgång pussar mer än vanligt dom här två dagarna..Inser ju hur lyckligt lottad jag är som har min lilla familj♥♥♥

Usch kan fortfarande inte smälta att hon ALDRIG mer kommer att dyka upp på jobbet något mer:-(

På fredag ska vi på begravningen och det känns hur tungt som helst att gå dit, men säg den begravning som inte är det???

 *****************************************************************************************

Hockeyn har också gått knakigt och vi ligger just nu på en hederlig sistaplats, något som snabbt kan förändras, men då är det dags att göra mål också..

Nu ska jag natta en rätt trött liten tjej som lekt av sig den sista energin:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0