Ångest...

Usch imorrn ska vi ju iväg på konferans med jobbet, vilket även innebär att jag ska sova borta från familjen för första gången och det känns redan bittert..

Visst ska det bli skönt att få krypa ner i en alldeles egen säng och zappa runt på kanalerna, att inte behöva bli väckt mitt i natten av en Leia som antingen ska på pottan, drömt mardrömmar eller bara vill komma till oss för att fortsätta sova..

Det kan även säkert va trevligt att umgås med folket från jobbet, är ju från dom andra avdelningarna oxå, men jag känner faktiskt inte för att ha någon *Nu ska vi ha trevligt med jobbet kompisarna*

Kalla mig tråkig, men då man inte riktigt klickar på det privata med någon på jobbet ja då blir det inte den där privata känslan utan enbart att *nu ska vi umgås för att vi jobbar tillsammans* känslan och den är så krystad...

Dom få jag kännt den där privata samhörigheten med på det här jobbet, ja dom har dragit vidare på sina håll tyvärr:-(

Nu ska ni inte tro att jag är världens mest osociala människa, har haft många roliga sammankomster på mina andra jobb, men då har det funnits likasinnande som mig, såna som jag hängt med på mitt privata plan och att det inte bara snackas jobb jobb och åter jobb..

Jag behöver ett brejk från mitt jobb och att sitta och snacka jobb på min privata tid det betackar jag mig gärna för:-) Oavsett om det är en öl inblandad;-)

Men nu kan det säkert bli supertrevligt ändå, människorna som jag jobbar med är ju trevliga;-) Men jag kommer nog göra en tidig kväll med min godispåse, just för att känna att jag får det där brejket jag behöver samt för att jag är så jäkla trött på kvällarna:-)

Nu ska jag mysa med Leia så jag har en hel drös av Leia baciller med mig på resan:-)

Kommentarer
Postat av: F

been there done that.



Men jag tycker det är skönt att åka iväg en sväng :)

2009-09-09 @ 18:35:33
URL: http://dagligdags.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det blir säkert bra när du väl kommit iväg tror jag :) Och basillerna hoppas jag följer med .. Kram

2009-09-09 @ 20:27:07
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Angelica

Önskar er en fin dag också. det är så skönt ute ..

2009-09-12 @ 10:11:40
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0