Sovit bort dagen..

Idag sjukskrev jag mig då febern forfarande sitter i, dock inga högra siffror men det däckar ändå mig:-)

Har verkligen tagit tillvara på att få ligga alldeles för mig själv och sova och nog börjar kroppen känna av liggsår, men fasen vad skönt det är att få ligga helt för sig själv i tystnad:-) Blir även en sådan dag imorgon oxå och förhoppningsvis så är febern borta imorrn så att jag kan gå till jobbet på onsdag..

Nu ska jag ta tag i middagen och ikväll blir det Jarkkos favorit Chicken Tikka Masala på menyn*mums* Sen är det Emil som hägrar innan kvällsbadet påbörjas.

Leia lyckades *tatuera* hela sina nederarmar med sina tuschpennor igår kväll så det blir till att skrubba ikväll:-) På onsdag så är det fotografering för henne och jag hoppas verkligen hon inte blir alltför rädd för fotografen så att det kan bli lite fina kort i år:-)

Nä nu måste det börja tillagas lite middag för våra hungriga magar:-)

HA en skön kväll och förhoppningsvis lyckats Timrå vinna över Djurgården ikväll:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0