Planlös helg..

Är riktigt usel på att uppdatera härinne just nu, men jobb och familj tar den lilla energi jag har just nu på kvällarna:-)

Denna helg är nog den första på bra länge som vi inte har en enda plan på vad vi ska underhålla oss med och det är så förbaskat skönt att veta..Ikväll blir det som vanligt tvättstugan och mys med lite popcorn till Körslaget som börjar återigen:-)

Idag har vi spenderat hela dagen inomhus med film och pyssel, ska köpa hem lite spel som Leia kan spela så man har lite att roa sig med såna här ruskdagar.. Gå ut är väl inget man känner för precis..

Igår var jag på begravning för min kollega och det var en upplevelse för mig som svensk att vara med på en muslimsk begravning, eller rättare sagt gravsättning var det.. Var rätt annorlunda mot svensk begravningar om jag säger så..

Fint var det dock och det skar i hjärtat att se hennes små barn och resten av hennes familj få uppleva denna hemska händelse:-(

Man får verkligen perspektiv på sitt liv efter såna här tragiska händelser och det var ju inte länge sen Jarkko miste en av sina bästa vänner som även han hade barn..

Man värderar småsakerna härhemma betydligt mer.

Nä nu ska jag surfa runt lite medans jag får sitta för mig själv ett tag:-)

Vad underhåller ni med i detta ruskväder då??


Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Åh, tackar så hjärtligt!! Vilka snälla ord ^^ Du har också en fin design, hoppas du har en underbar lördagskväll! ;)

2009-10-03 @ 17:14:13
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Erica

Fin blogg! Kolla gärna på min blogg och kommentera vad du tycker om min diss/hiss lista!



wwww.musice.blogg.se

2009-10-03 @ 22:52:12
URL: http://musice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0