En veckas abstinens är nu över..

Som ni kanske har märkt så har det inte varit någon aktivitet alls härinne dnna vecka och det är inte för att jag som vanligt är trött på kvällarna, utan för att vår dator har gått ut i strejk...

Men nu en vecka senare så har jag inhandlat mig en alldeles ny laptop och just nu sitter jag i sängen och bloggar,, så nice!!

Har under denna vecka insett hur beroende man tyvärr är av datorn i dessa tider, inget man behöver göra gör man ju utan datorns hjälp numera..

Jag betalar räkningarna, söker nummer till personer, söker lägenheter, läser tidningar, ser på serier, ja jag gör banne mig allt med datorns hjälp inser jag:-)

Men nu är det äntligen över och nu ska den stationära in på lagning och se om det går att rädda mina tusentals kort som jag tyvärr inte hunnit bränna ner pga min lathet..Men men lite bilder finns ju härinne och dom gamlaste har jag ju iallafall fotokopior på..

Annars då??

Ja en ny bil har även inhandlats, eller bättre begagnad kan man väl säga och det bidde en svart Volvo v 70 till Leia´s glädje,, hon har önskat sig en svart bil så nu fick hon det:-) Mammsen saknar dock sin gamla pärla och det tar nog ett tag innan jag vänjer mig med denna.

Dagens bottennapp är dock att då jag väl kom in i mina mail så hittade jag ett mail från stockholms stads bostadsförmedling, där det stod att jag om jag fortfarande var intresserad skulle få en lägenhet som jag anmält mitt intresse på:-( Hade ju redan planerat hur altanen skulle se ut till sommaren och hur min walk in closet skulle målas, men då jag inget hörde på länge så trodde jag ju det var kört.. Låg på plats 23 och nog trodde jag väl ändå att dom ringer till den som ska få den, men tydligen inte.. Hade till den 20 på mig att svara så den är garanterat borta nu..

Jaja livet går vidare och sökandet fortsätter..

Nu ska jag surfa runt lite och ta igen en veckas frånvaro..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0