V.19, lite tjockare och lite närmare..

Nu är vi snart halvvägs mot målet och banne mig om Ultraljudet nästa vecka skjutsar tillbaka mig i tiden, vill så att detta ska vara över och att jag får ligga hemma och mysa med krabaten dagarna långa:-)

Har fortfarande inte shoppat något i klädväg åt krabat och vagnen väntar jag ett tag till med att beställa, blir en bugaboo som det ser ut nu,men allt kan ju ändras:-)

Hur mår jag då??

Ja illamåendet är ju borta sålänge jag håller mig borta från fet skräpmat a´la pizza och hamburgare, foglossningen känns mest då arbetsdagen är över och det ilar från ryggslutet och ner över bäckenet:-( lätta sammandragningar gör sig hörda då jag stressar som mest så jag försöker numera lyssna på min kropp och tar det lugnt, men det är inte så lätt alltid tyvärr..Huvudvärken har dock hållit sig borta några dagar så lite ljusare har det blivit:-)

Vikten ska vi inte tala om, men ligger nu på 10 kg plus och jag försöker att inte deppa ihop totalt, vet ju att detta kommer försvinna efter några månaders hårt jobb på gymmet och jag kan ju inte sluta äta precis nu, försöker dock dra ner på mina intag av snabba kolhydrater i form av smörgåsar, men det är ju så gott:-)

Men i slutändan är ju allt SÅ värt det:-)

                                                                   Magbild v 19..



Vet inte vilken som växt mest, rumpan eller magen??;-)


Kommentarer
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

ja, att bli framflyttad är ju bara ett plus :)

jag älskar julblommor, blir sån mysig känsla.



kram

2009-11-26 @ 23:04:56
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: cicci med familjen

En bra gullig mage e det!!!

Vad tro du att det är då?

vad känner du?

2009-11-27 @ 09:27:20
URL: http://www.castella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0