Totalkraschad..

Har idag inte haft många stunder som jag suttit ner och vilat och jag har väl bara mig själv att skylla för det, varför lyssnar jag inte bättre på hur min kropp mår??

Men men nu sitter jag i soffan i ett nystädat hem och sista tvätten är upphängd och får hänga över natten, jag ska snart ta mig ända till sängen för att bara sträcka ut mig och känna efter hur ont jag har i varje led i kroppen nu:-)

Ingen bra uppladdning för en ny arbetsvecka, men jag har så svårt att ta emot hjälp med städningen då Jarkko faktiskt erbjuder sig den, men jag har alltid varit sån och kommer så vara för alltid.

Har man klarat sig själv i större delen av sitt liv så är hjälp inte det lättaste att ta emot, nog för att jag har blivit mycke bättre än vad jag varit:-)

Nog om det nu..

Dagen började med en tretimmarsrunda i Handengallerian för här skulle det shoppas kläder, men som vanligt då man tagit på sig spenderartightsen( Ja jeans kommer inte på frågan längre;-)) så hittar man NADA..

Blev ett par vinterkängor till Leia som visade sig vara 100 kronor billigare än vad jag trodde så det var ett fynd, sen blev det två mammalinnen från HM och sen har jag faktiskt budat hem en sprillans ny amningsbh på tradera för endast 64 kronor med frakten så det var oxå ett fynd idag:-)






Nu ska jag ta min arma kropp och lägga mig och känna krabatens sprattel därinne för när mammsen vill sova då sätter den igång som sig bör;-)

Sov gott!!

 


Kommentarer
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

ja fy.. grått hela tiden! och regn.

de är mysigt med småttingar hehe.. när är du beräknad?

kram

2009-11-23 @ 22:45:32
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0