Lunchshopping..

Imorse då jag var på väg till jobbet kom det över mig att det faktiskt var löningsdag idag:-)

Bestämde mig redan då att jag skulle ta mig en tur på Odenplan och shoppa lite åt Leia då jag hade en 50 kronorsrabatt på lindex och det är ju dags att börja fylla på julklappsförrådet så man slipper stressa runt dan före som vanligt:-)

Gick först in en sväng på Lindex och där hade dom dagens fynd i form av en väldigt gulligull klänning med rosett och tyll, ursprungspriset var 279 kr men idag sålde dom ut den för endast 99 kronor så jag slog till direkt, är ju ganska snål med riktigt gulligullkläder annars men hon är ju faktiskt i den där åldern då man vill klä sig lite fint:-) Tänkte att antingen får hon ha den på julafton eller nyårsafton, beror på om jag hittar en lite mer julig klänning till dess:-)

                            

Var dock tvungen att kompensera upp allt gulligull med ett par sköna snygga svarta manschesterbyxor också:-)

                              

Blev även en julklapp inhandlat på Åhlens i form av ett spel från fem myror är fler än fyra elefanter och ett tips till alla föräldrar som gillar barbafamiljen och har Åhlens barnklubbkort..Just nu har dom 20 % rabatt på hela barbafamiljens sortiment, både kläder och saker:-) Ska försöka hinna shoppa något gulligt till krabaten i helgen därifrån:-)

Ja detta var vad jag hann med under min enormt långa lunchrast på 30 minuter;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0