KIZZ i sommar:-)

Härhemma har vi nu inhandlat oss en lite tidig juklapp till mig och Jarkko,men det är vi värda också:-)

Vi ska nä,ligen bege oss till Stadion den 12 juni och se KIZZ och det ska bli hur skoj som helst att gå på konsert igen, var ett ex antal år sen jag befann mig på någon och nu var det dags att handla och inte bara snacka:-)

Barnvakt har jag önskat mig i julklapp av Lizette så nu får ni vila upp er tills ni ska vaka över två små vildingar, men ni är ju van med grabbligan;-)

Nä grymt skoj ska det bli och nu ska jag ta mig en taco´s och bänka mig i soffan framför IDOL..

Kom igen nu Erik och ikväll så ringer jag banne mig på dig för hänga lös kan du väl f*n inte göra ikväll också??

                                                 Uppladdning inför sommar 2010!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0