Illa jag mår illa..

Den här morgonen har spenderats mesta del vid toastolan då jag under hela natten vaknat till av att jag mår förbaskat illa:-(

Så sen jag klev upp har jag fått gå dit med jämna mellanrum för att kräkas upp det lilla jag har i magen, har bara fått i mig vatten idag så det är ju mest det som kommer upp, men just nu känner jag ingen hunger..


Den stora frågan är ju om det bara är simpel gravidsjuka, men tycker väl kanske att v 15 är lite för sent att börja få kräkningar, har ju varit ifrån illamåendet några dagar eller om det är magsjukan som härjar runt på jobbet??

Ja dagen får helt enkelt utvisa om det, men just nu måste jag nog försöka få i mig något i magen för den börjar krämpa då den är alldeles tom..

Blir en soft dag med inga större aktiviteter med andra ord,men Leia ser iallafall ut att ha blitt av med sin feber och det är ju skönt, räcker med en *sjukling* i hemmet..

Ha en skön söndag!!

Kommentarer
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

grattis till den lilla i magen :)

och du har redan en jättesöt tjej ser jag !



kram och lycka till

2009-11-01 @ 15:33:46
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

tackar :)

är det bättre med illamåendet nu?

kram

2009-11-03 @ 20:36:11
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0