Börjar tröttna nu:-(

Är nu inne på tredje veckan av att ständigt gå omkring med huvudvärk och tyvärr verkar det bara bli sämre för varje dag:-(

Känns som ett lindrigare migränanfall vissa stunder och att gå runt med det samtidigt som en massa små huliganer skriker runt omkring en tar ut sin rätt..



                                                         

            

Men nu är det iallafall helg och jag ska se hur det artar sig i helgen, ska ta mig till gymmet för ett lättare pass samt ta en relax i bastun då jag misstänker att det är min brist på träning som kan vara orsaken, men vi får se hur det blir efter det, annars ringer jag ett samtal till doktorn för att rådgöra om vad jag kan göra för alvedon hjälper inte och jag vill inte gå omkring och knapra det hela dagarna heller..

Ikväll är det tvättstugan och Idol som gäller som sig bör hos familjen, men ikväll skippar vi tacosen och kör en klassisk tomatsoppa med ett grymt gott nybakat bröd:-)

BTW..Nu är vi i vecka 17 och magbild kommer imorrn:-)

Ha en skön kväll..

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Angelica - Personlig fotoblogg

Grym blogg! :)

2009-11-14 @ 11:01:55
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0