Inte på topp..

Igentligen ska man inte klaga över sitt liv och dess bekymmer, har så många runt omkring mig som har det betydligt värre, men efter denna vecka så måste jag få klaga..

Min näsa är täppt som f*n, kinderna hettar, halsen känns som att jag har ett helt lager med sandpapper i(kanske inte så konstigt då jag jobbar i en sandbunker;-)), lungorna tynger och ögonen kliar som sjutton.. Jag hatar verkligen denna allergi som kommit till mig på senare år och imorrn ska jag gå till apoteket och inhandla tabletter, nässpray och ögondroppar och hjälper inte det då får det bli ett besök hos doktorn..Jag orkar inge mer!!!

Annars har väl veckan varit helt Ok, Förskolans dag var väl höjdpunkten på veckan både på jobbet och hos Leia´s förskola.. Var ju där igår och hade familjepicknick samt jobbkväll för oss föräldrar.Blev en hel del roliga stationer ute på gården nu för dom små liven:-) Jag inspekterade väl mest att Jarkko gjorde sitt jobb och tog hand om grillningen:-)

I helgen blir det en hel del vårstädning, det ska putsas fönster, byta gardiner, fixas ute i blomlådan på balkongen, ja en hel del hemmapyssel med andra ord och så blir det schlager såklart..

Kan ju inte missa då vi förmodligen vinner skiten eller så kommer vi topp 10 underifrån.. Antingen Älskar man låten eller så Hatar man den..Jag personligen avskyr den men man är väl patriot:-)

Vad tycker ni om Malena´s låt??

Händer det något skoj hos er i helgen??


Kommentarer
Postat av: Nina

nej usch! det låter inge vidare.



ja har varit inne då å då. men varit usel på å svara på kommentarer eftersom man har fullt upp inför i morgon..



hoppas du känner dig bättre snart å attd iffår en härlig helg.. med schlager? =)



krams

2009-05-15 @ 23:42:12
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Heyli

jag är en av dom som älskar malenas låt jag :)



haha ja de hoppades jag med men tror inte ja vart nå brun :p



ja det är ju skitsmart tycker jag, då får man ju färgen man vill! jag hoppas bara uttaget funkar då det är färg i.. har inte testat än :p

2009-05-15 @ 23:50:54
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0