God morgon..

Är så underbart väder ute idag med, och det bästa är väl ändå att det *bara* är lördag:-) Så underbart med lite långhelg och snart är det ju dags igen att va lite långledig*längtar redan*.

Så vad händer idag då??

Ja först nu så ska jag bege mig mot Solna och fixa mina naglar , blir dock en jobbig resa då pendeln är avstängd mellan södra och centralen så redan där får jag göra ett byte för att sen byta igen på centralen.. Orkar dock inte ta bilen idag då vi inte ÄN bytt däck och med min tur så stoppar väl polisen mig just då* har inte under mina år i STHLM blivit stoppad* och böter vill jag inte dra på mig..

Sen blir det hem och fixa ordning lite matsäck och ta med Leia och ev, pappsen om han inte skulle gadda grannen klart idag till plaskdammen och leka av oss lite där..Ut ska vi iallafall..

Nu ska jag hämta mig en ny kopp kaffe för att stärka mig lite inför en tråkig resa, men ack så värd den:-)

Vad hittar ni på då??

Kommentarer
Postat av: elin

åh vad kul. Det blir så fint när man fixar naglar på salong, enligt min erfarenhet iaf.. hehe! :)

2009-05-02 @ 10:42:59
URL: http://elinarnehed.blogspot.com
Postat av: Heyli

men eller hur håller med lite där, alla blir så hysteriska tycker jag "vad ska vi göra vi mååååste sitta på nåt och vi måste ha sååå kul!!" typ :p men vi hade de mysigt, en liten oplanerad fest sådär :)

2009-05-02 @ 12:21:57
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0