Befriande regn..

God morgon på er därute..


Här är man hemma ännu en dag med en väldigt hyperaktiv Leia, men hostan finns tyvärr kvar och hon har nu fått virusutslag runt munnen så det blir att hon är hemma även imorrn inför vår långhelg..Vi har ju en hel del på schemat så lika bra att hon får friskna till ordentligt så vi inte får ett större bakslag.

Ute är det grått och regningt för andra dagen och vet ni.. Jag älskar det just nu, luften ute blir så mycket härligare att inandas för mig och man behöver inte känna ångest för att man inte är ute och tar tillvara på solen, utan man kan i lugn och ro sitta hemma och *dega*:-)

Vad ska hända idag då??

* Ja ute i köket så har jag ett projekt som heter hitta diskbänken, vet att jag såg den igår så nog ska jag lyckats med det:-)

* I Leia´s rum finns en hel del tvätt som ska vikas så även där finns ett projekt som ska avklaras idag.

* Skulle även vilja få ordning på alla utväxta kläder om vad som ska sparas, bortskänkas och läggas ut på försäljning.

* Sen skulle golven få en *raid* också och köksluckorna behöver tvättas av.

Ja det är väl dom fyra måsten jag känner att jag vill hinna med idag, men just nu så ska jag läsa sagan om Grisen Knorre som inte ville gå hem! för typ sjuttielfte gången:-)

The boss is calling!!

Kommentarer
Postat av: »» Design By Diva ««



Hej!



Jo men precis, ventoline var det!

Både för inandning här på Östras barnklinik samt flytande hemma.

Fy va hemskt det var, hon andades snabbt o konstigt.

De sa att en, två ggr kan de få så men sen kallas det som gu säger, Förkylningsastma.

Får hon det så varje gång vid en förkylning?



Mmmm, de är dumma i huvudet, Fk alltså!

Läs detta inlägg:

http://egosidan.blogg.se/2009/april/lansratten-bifaller-min-overklagan.html

2009-05-19 @ 09:40:37
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0