Tidig Fredag..

Idag var min sista tidiga fredag då vi kommer ta bort dessa underbara ettdagar och tråkigt nog så har jag inte kunnat njuta riktigt av den:-(

Brukar ta mig en timmes shopping eller något annat egenlyx, men idag har jag fått stressa hem, slänga i tvätt och ska nu vandra och hämta hem Leia till en väldigt trött och frusen mamma..

Började koka i kroppen vid lunch, men samtidigt fryser jag men någon feber har jag tydligen inte heller.
Knaprat Fisherman hela dagen för att försöka få någon slags effekt mot min täppta näsa och samtidigt lindra halsen lite, men det enda det gett mig är halsbränna..

Gnäll gnäll gnäll, men ibland måste man få gnälla så man kan få glädjas då det vänder till bättre tider:-)

Nu ska jag springa iväg, men bloggar lite senare då jag fixat det mesta härhemma inför vår road trip imorrn..

Ha det gott sålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0