Söker bra billig digitalkamera..

Eftersom vår kamera retar gallfeber på mig och en systemkamera kommer inte att kunna inhandlas förrän efter sommaren troligtvis så har jag nu börjat kolla efter en bra billig kamera..

Jarkko har gett mig en deal att eftersom han nu fått påbörja sin ryggtavla som slutnotan förmodligen kommer att hamna på 30 tusen om inte mer så får jag inhandla en ny kompakt kamera tills vår ekonomi tillåter en systemkamera..

Så nu vill jag ha era tips..

Har kollat lite smått på denna som ligger på under tusenlappen och det skulle ju inte kännas av märkbart i vår ekonomi, men är den bra  tro??

CASIO DSC 9,1MP - SPARA 700:- !

Tips som sagt mottages tacksamt!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vet inget om kameran ovan..sorry...



Sv:Jag vet inte vem som ska lastas för detta olyckliga.. Det var många små faktorer som var tokiga. Ingen avstängningsventil osv osv.. Men hur som. Försäkringsbolaget får avgöra. Det känns lite bättre idag och gjort är gjort..bara att blicka framåt nu...kram

2009-03-04 @ 21:31:39
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Karolina

De är ett bra märke. Jag har nyss i förskaffat min en Casio Exilim EX-FC100. Du ka se den i min blogg och några bilder, men mest filmsnuttar dock.

2009-03-04 @ 22:19:47
URL: http://viktkampen.blogg.se/
Postat av: Nina

ja hade den kameran förut, fast svart. lyckades tappa den i toan!! smart va??! :P

ja tyckte den va helt ok. klart prisvärd för 1000 kr. lätt att ta med sig oxå.. tar inte så stor plats. å härlig display på baksidan. om det är en du ska ha innan du köper systemkamera så tycker ja absolut att du ska köpa den. den ger helt ok bilder. plus att det är ganska så skönt att slippa å slösa tusenlappar på en kamera om man ändå vill sen ha en systemkamera..



lillfjanten e lite vl gnällig idag. någe som han inte brukar vara..men ja tror det är magen som krånglar. inte från sprutan. låren har gått ner i svullnad nu nämligen.. han sov oroligt i natt, så det kan ju vara att han är trött. men vägrar sova. ska bara vara vaken..



gillar inte heller der där ordet fas. men det är inte så mkt vi kan göra åt saken.. om man tänker en ettåring så vet man ju hur mkt den lilla kommer att utvecklas.. så man får räkna med att det svänger.. även om ja hade nöjt mig med lite rutiner iaf... :P



hur är det mer er annars?

2009-03-05 @ 10:41:02
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Veronica

Mycket bra val av kamera. Jobbar som kameraansvarig ja nu på Expert så köp denna. Casio är enkel o lära sig o ha lite knappar och mycke funktioner att använda om man vill. O jobbar snabbt utan fördröjning. Så slå till... :)

2009-03-05 @ 15:58:27
URL: http://vironica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0