Så var det med det..

Blir en till match iaf och förhoppningsvis så drabbas inte gubbarna av nerver nu då dom har allt att vinna på hemmaplan..

Lizette sitter väl och njuter nu men det är två matcher till som ska vinnas för att Timrå ska ta semester och det händer inte i år att vi tappar ännu en gång:-)

Nu laddar vi om för en hockeyfest i tv soffan på lördag och som vi brukade vråla:



 

VEM är det som står kvar????

TIK STÅR NÄR DOM ANDRA FALLER!!!



Nu blir det humöruppiggande med Seinfeld i vanlig ordning:-)

Kommentarer
Postat av: Karolina

SV: Tyvärr var jag mobbad från mellan enda till gymnasiet, då först började de minska och jag kunde vara den jag är... Åh efter gymnasiet så fick jag ryggproblem och har varit sjukskriven sedan dess.

Men jag kämpar på att en dag kunna nå alla målen man strävar efter.

2009-03-12 @ 22:08:30
URL: http://viktkampen.blogg.se/
Postat av: Lisette

ja ja vi får väl se hur det går på Lördag HEJA HV71

2009-03-13 @ 16:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0