Pollen??

Är nyss inkommen från en grymt skön promenad, tyvärr glömde jag kameran, men ska nog ta Leia till parken en stund då jag hämtar henne så då kanske det blir några bilder..

Men iaf så slog det mig då jag nu va ute och gick att det kanske är pollen som gör mig så hängig, trött i huvudet och tjock  ihalsen?? Jag har ju inte haft en tanke på pollen, då snön aldrig verkat gett med sig så är alla dessa pollenallegier det sista man tänkt på..

Visst har febern gjort sitt och den eländiga snuvan jag aldrig blivit fri, men att va så här trött är inte likt mig, så pollen kan va en förklaring helt klart..

Nä blir ett besök på apoteket då jag hämtar Leia så att jag kan rådfråga någon.. Är trött på att va trött;-)

Nu ska jag vika tvätten och förbereda middagen, måste bara fundera ut på vad jag ska bjuda mina älsklingar på..

Fisk, fågel eller kött??

Vad blir det för middag hemma hos er då??


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja usch sånt där tänker man inte på...Här längtar man efter våren så finns det de som lider av allt pollen....Kram

2009-03-31 @ 18:33:33
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Heyli

va kul att de händer grejer hos er med! hoppas på bilder sen så jag får se :)

2009-03-31 @ 22:29:53
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0