Kaffetajm..

Japp nu är det Linda´s lilla egna tid då jag får sitta vid datorn och dricka mitt efterlängtade kaffe..
 
Idag drog jag verkligen ut på att kliva upp ur sängen och det kan jag tacka Lattjo lajban för idag.. Leia saknar dock sin Mojje framför rutan;-) Vi får hoppas att vi snart åter får se han..

Nu på förmiddagen ska jag ta en städning a´la 30 minuter dvs, golven och Leia´s rum är det som gäller, sen blir det nog en sväng till skogen med Leia.. Var ett tag sen vi promenixade dit, vi hamnar ju alltid i hockeyhallen, men tänkte ta en annan väg idag så hon inte ser den:-)

Men ungen är smart och vet precis var saker och ting ligger så vi får se om mor är lite listigare;-)

Färgade ju håret igår oxå , men det vart inte så himla bra den här gången på överhåret så det får bli en färgning till på det, men inte idag som sagt. Har ju håret uppsatt mest hela tiden så det är ingen som ser den där lilla stringan som stör mig:-)

Blev kastanj på underhåret även denna gång och nu ser det fräscht ut igen så frissan kan vänta ett litet tag till:-) Har ju inte lyckats hitta någon bra än så tips mottages gärna över bra frissor i Sthlm´s trakten..

Nä nu vill jag ha riktigt vår med uteserveringar som öppnat och en massa skönt fågelkvitter som väcker mig vid gryningen:-)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej Linda nu är jag tillbaka en sväng. Har liksom kraschat in i väggen med dunder och brak. Det har varit ganska mycket runt och kring mig nu det sista.

Skulle gissa på att det är en amningpsycos som spökar med mig..

Kram

2009-03-08 @ 17:44:55
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Karin

Dopet var toppen...JÄTTEtröttis så flåt....läser ditt inlägg imorrn...kramizz

2009-03-08 @ 22:52:39
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0