Inställd resa..

Vår lilla road trip till Dalarna är tyvärr inställd och min hals blir bara tjockare och tjockare:-(




Lite tråkigt då jag skulle fixat min gaddning som bleknade så mycket, men får väl försöka hitta någon i stockhm som är bra på porträtt, men det blir ju dyrare som sagt.. men men finns inte mycket att göra åt det nu.

Nu blir det soffan med Lets dance, har inte sett ett avsnitt sen början, men finns inte så mycket annat att titta på just nu.

Som vanligt på fredagar så suger tv utbudet och ut orkar jag inte gå då det tro det eller ej är helt vitt ute igen..
Lurad ännu en gång på våren som sagt..

Vad hittar ni på då??

Kommentarer
Postat av: Nina

ja e så seg på å svara. varit trött jag med hela veckan. helt sjukt..



fy fasen så sugit att din hals e värre. läste på kommentaren att du skulle iväg. man blir ju så besviken då man inte gör som man planerat. speciellt om det är någe roligt..



är det halsfluss på g?



hoppas du kryar på dig nu.. krams

2009-03-28 @ 11:20:55
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0