Hemma igen..

Ja jag kom til Farsta strand då jag hörde hur min enerverande melodi hördes från fickan, och redan innan jag tagit upp luren visste jag vad det gällde..

Mycket riktigt så var det Leia´s avdelning och det var bara att kliva av tåget och vända hemåt.. Domen är feber och hon är ju väldigt hostig med snuva så det var ju nästan väntat, men visst känns det surt att aldrig få en hel månad nuförtiden utan att av hemma med vabb..

Men så är livet som småbarnsförälder och det är ju ändå mysigt att va hemma med krabat då hon ändå inte är så jättesjuk heller:-) Får dock se hur det ser ut på Jarkko´s jobb imorrn, hans chef är ju på semester och det är ju rätt mycke att göra hos honom också.. Har ju en föreläsning imorrn som jag skulle behöva gå på..

Nu ska jag fylla kroppen med ännu mer kaffe och en god fazer crisp och sen kryper jag nog ner hos Leia som myser i sängen och kollar på Pippi såklart, vad annars??;-)

Men jag tror iaf våren verkligen är på ingång nu:-)


Kommentarer
Postat av: DIXIE DELANIE

Have a nice day!



Many hugs Delanie! :)

2009-03-16 @ 13:33:00
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0