God morgon lördag..

Sitter och inhäver mig dagens morgondos av mitt kaffe, det enda jag måste få i mig innan jag får saker och ting att hända..

Ska snart till gymmet för morronträning, ska bli så skönt. Sen är det Jarkko som som ska iväg till sitt gym och efter det ska Leia få gymma sin lilla kropp på Lekslottet även denna helg..

Blir tydligen en sväng förbi Farbror Jarmo och Lizette då det var ngn tattofärg som skulle inhämtas, tycker det finns gott och väl med färg i hans lilla hörna..

Sen är det tv-soffan som gäller för hela kvällen..

Hockeyn drar väl igång runt tre- fyra och efter det är det ju andra chansen och även om jag inte gillar själv tävlingen så kan jag faktiskt inte låta bli att se det och det hemska är ju att låtarna sätter sig i huvudet, har kommit på mig hur lätt jag igentligen kan texten då jag hör låtarna på radion:-)

Ska även försöka hinna med att färga håret ikväll då det inte hanns med förra helgen..

Nä nu en ny kopp kaffe och i med lite linser så jag kan se omvärlden lite bättre:-)

Hur ser er dag ut då??


Kommentarer
Postat av: Karin

Gomorron...startade dagen med äppeljuice kavringsbröd med lowfat räkost... ha ha...

2009-03-07 @ 10:38:35
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0