Ett ord.. nice!!

Blir ett kort inlägg då jag ska krypa till kojs, men måste bara in och terra min käre svägerska på varje sida jag vet hon existerar:-)

Nu ska vi ta en bortaseger sen fixar vi detta på hemmaplan inför jublande TIKARE och du kan sitta hemma i radhusidyllen i tullinge och sippa på ditt rödvin för att dränka dina sorger*mohaha*

Ja som sagt Timrå tog sig i kragen och fixade en seger ikväll om än att det fick gå till förlängning, men en sån seger känns ju ännu skönare..

Nu ska jag sussa gott och natti natti Lizze så hörs vi inför nästa stundande match:-)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Måste bara fråga hur du kan hejja på Timrå?

2009-03-10 @ 00:30:14
URL: http://viktkampen.blogg.se/
Postat av: Lisette

ja ja det kommer flera ni losar i slutet endå Kram

2009-03-10 @ 07:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0