Det bästa jag läst denna dagen..

Är Anrell´s krönika i Aftonbladet idag.



Att sitta och hånskratta som dessa kommentatorer gjorde igår då den bittra incidenten hände är för mig som Timrå supporter ett stort hån mot oss som älskar laget..

Jag var förbannad på att Timrå tappade matchen i tredje perioden, jag var förbannad att Liv var så grymt bra igår och räddade HV i dom två första, jag var förbannad på det mesta, men att höra deras skratt då det för mig var en nästintill chockhändelse, jag fattade ju inte riktigt vad som hade hänt, ja det gjorde mig mest förbannad under denna matchkväll..

Jag skiter att vi förlorade, nog för att denna match skulle vi ha vunnit, men tjusningen med hockey är ju att allt kan hända oavsett om du spelar bra eller inte, det är ju ändå målen som räknas i slutändan..

Men att inte kunna hantera situationer som denna, OK det var en helt osannolik händelse som inträffade, men detta var ingen träningsmatch.. Det kanske hade varit roligt då och man hade kunnat skratta åt händelsen, detta är slutspelet i en matchserie där allt står på spel och att inte ha en gnutta medlidande med grabbarna och oss supportrar, det tycker jag inte är proffessionellt för en kommentator..

Att sen dessutom skylla på dom 20 mikrofonerna som finns runt arenan och att det är i någon av dom skrattet kommer ifrån är ju bara patetiskt.. Varför hörde vi då inte något från dom under föregående 3 perioderna.. Man borde väl ändå ha hört lite mer svammel eller dylikt då, eller var det just då skrattet kom som mikrofonerna slogs på och ut i etern??

Patetiskt Kanal 5!!!

Nä Anrell du skrev precis det mina tankar tänkte..

Kommentarer
Postat av: Karolina

SV: De är juh kanon juh.

2009-03-15 @ 19:43:41
URL: http://viktkampen.blogg.se/
Postat av: Nina

gjorde tikka masalan idag! as god!! :D

2009-03-15 @ 21:40:01
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0