Dags att ta tag i saker nu..

Ja nu har jag varit orkeslös och för det mesta soffliggandes sen fredag kväll så nu ska jag försöka få saker och ting gjorda som fått lida pga min orkeslöshet jag haft..

Bloggen har ju varit rätt orkeslös den också men hur kul är det att skriva om att nu ligger jag i soffan, nä nu har jag förflyttat mig till sängen.. Oj, nu tog jag mig en dusch för att piggna till:-)?? Har ju inte varit utanför dörren mer än att lämna och hämta Leia så min kontakt med omvärlden har varit rätt begränsad,inte ens nätet har jag haft ork att besöka och då är jag trött:-)

Sysslor som jag ska ta tag i är den makalösa hög av Ikeapåsare med ren tvätt som ska vikas, kanske ta bilen till en biltvätt, den ser för gräslig ut just nu, fixa deklarationen, gå till bibblan och låna lite nya böcker för en promenad i detta underbara väder sitter nog gott för att infinna energi.

Ja listan kan skrivas lång, men för att inte förhasta mig så stoppar jag där för att se hur mycket jag orkar med överhuvudtaget:-)

Är inte riktigt pigg, men feberfri sen i går men var faktiskt duktig på att lyssna på min kropp den här gången och bestämde mig för att vara hemma ännu en dag då jag verkligen inte känner mig redo att vara i barngrupp idag..

Lämnade precis Leia på förskolan och nu ska jag hinka lite kaffe för att samla kraft..

Hur mår ni då?? Vad underhåller ni er med en sån här underbart solig dag??

Kommentarer
Postat av: mia

Åhhh tack så mycket va go du är =)



Mmm grekisk mat är inte fy skam!!



Skönt att höra att du börjar må bättre ;)



Ha en toppen dag du med!!!



Kramen

2009-03-31 @ 09:50:21
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: Nina

usch då. ja hoppas solen ger dig en energikick! så jobbigt att känna sig sådär trött. jag vet. själv så har jag en förbannad huvudvärk som vägrar att släppa. tror det är tredje veckan som jag har den (varje dag). så drygt!

ska ta å klä på mej här. ska ut med hunden.. måste passa på medans theo sover å göra mig klar :D

hoppas du får en skön promenad du med!

2009-03-31 @ 11:00:20
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Sophy

svar: hehe sött av henne =)



ja d svaret förväntar dom sig inte precis :P

2009-03-31 @ 11:24:12
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0