Behövde verkligen träna..

Var igentligen helt slut och inte alls så långt bort från att slumra in tillsammans med Leia ikväll, men då Jarkko gick in och började gadda sig så bestämde jag mig för att banne mig sticka till gymmet ändå..

Vilket verkligen var något jag behövde för min själ idag, känner mig så låg i mitt humör just nu och jag vet inte om det är våren som min kropp skriker efter, för jag mår inte så jäkla bra i vissa stunder, är som att det kommer en släng lite då och då som tar ner mitt humör då det börjar kännas bättre och jag har ju alltid varit en rätt depressiv människa under vintertid så jag förmodar att sol, blommande träd är det jag vill ha nu:-)

Har nu kört fyra pass denna vecka och på fredag så är det ju vägning, vill verkligen passera 10 kg gränsen, men tror att min roliga vecka kan ställa till det för mg då den är på ingång:-(

Men vi får se helt enkelt:-)

Jag mår iaf betydligt bättre nu efter träningen och hoppas det kan hålla i sig nu och att värmen kommer till Storstan..

Kommentarer
Postat av: Nina

oooh älskar stark mat :D ska kika på receptet å troligen göra det nån dag. så skoj som sagt var med nya rätter. man behöver lite förnyande i vardagen!

2009-03-11 @ 23:29:38
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Karolina

SV: Japp, de gör jag Skönsmon för att vara exakt. Höglunda hoppade jag dock över pga mobbing.

2009-03-11 @ 23:30:45
URL: http://viktkampen.blogg.se/
Postat av: Karin

Finns en award till dig i min blogg...

2009-03-11 @ 23:51:52
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0