En dag på stranden..

Idag packade vi in oss och for till Östnora för en heldag på stranden och bara njuta av att sommaren gör oss besök och nog har vi njutit.

Leia var i sitt ess från start och hon älskar verkligen att plaska runt oavsett grader på vattnet:-) till skillnad från mig som trots att jag tyckte det var lite småkyligt doppade hela kroppen, så därmed är årets första dopp avklarat:-)

Var rätt mycke vindar vid havet så ibland kom man på sig själv med att stå och huttra och det är väl då man ska inse att smörja hela kroppen är en bra ide, för då man inte känner den där brända solen så tror man inte att den är lika stark, vilket jag fick känna på idag efter 4 timmar på stranden..

Smörjer sällan benen då dom för mig sällan får färg så jag tänkte väl att jag skulle grunda lite extra nu inför resan och efter ett tag känner jag att det ömmar och tänkte väl att det var det hårda underlaget som gjort sitt, men icke..

Kräftröd och polkagrisvarning kan man summera mina ben nu då jag fått en hel del färg på mina framben om jag säger så, hoppas verkligen det lägger sig till imorrn och jag kan lova att imorrn är det smörjning av hela kroppen som gäller, sved som F*N då jag ställde mig i duschen härhemma och detta vill jag inte göra om:-) Ska dränka mig i kräm imorrn!!

Annars var dagen kanon och Leia har gjort stora framsteg med att vara blöjfri idag, blev dock lite olycker härhemma på kvällskvisten, men var så duktig annars på att hålla sig tills hon kom till pottan och bad om blöja då hon ville bajsa nu på kvällen.. Hoppas detta håller i sig och att vi lyckats få henne blöjfri nu under semestern..

Här kommer lite bilder från dagen..



Underbara Leia.




Dagens lunch, tonfisksallad..Mums..




Ingen badkruka här inte..




Inte varje dag det blir en parbild här inte:-)



Hoppas ni haft en lika skön dag som vi..


Kommentarer
Postat av: Karin älskar- ☼

DÄR va du...vet du att jag prenumererar på din blogg..Men ja får INGA uppdateringar...Kramas...

2009-06-27 @ 22:37:37
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0