Nu är jag nära..

Ja nu har det gått 14 dagar på ren kur, förutom två dagar med riktigt fusk över midsommar.

Blev ju både en flaska vin och pizza så att jag nu efter 14 dagar tappat 4,3 kg i ren vikt, gick ju upp 1 kg efter fusket så igentligen har jag ju tappat 5, 3 kg, men man får kolla på vad vågen står på nu och inget annat, är ju helt OK enligt mig..

Nu ska jag köra fram till fredag och sen trappar jag upp fram till vår eventuella resa samt kör ett träningspass per dag för att förhoppningsvis hamna på mitt delmål 2 inför semestern, sen får man ju tänka till lite under semestern samt ta sig till gymmet så kanske, bara kanske så har jag nått min trivselvikt inom någon månad:-)

Sen jag startade min resa mot ett trivsammare jag så har jag nu tappat ca 14,5 kg vilket jag är grymt nöjd med, nu ska det bara ta tag i träningen så att kroppen blir lite muskulösare, men det får ta sin tid helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: Nina

tack så jätte mkt :D



va duktig du är som hållit dig såå länge! ja kan knappt hålla mig från socker en jäkla dag. ja är hopplös alltså!



när har ni semester`? va ska ni hitta på?

2009-06-28 @ 23:18:35
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Heyli

va duktigt du är som tappat så mycket!!



och tack :) jag plockar ihop lite vad jag känner för, köper mycket på tradera och sen från fruparla.se, har ju bara hållit på i två tre veckor nu så har inte hunnit hitta så mycket mer sidor :)

2009-06-29 @ 22:13:22
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad duktigt av dig! Följ gärna min blogg och peppa mig genom cambridgekuren :) är nu på dag 4..

2009-11-02 @ 16:04:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0