Jag är inte bitter...

Men nog ska jag villigt erkänna att jag utan problem skulle byta plats med min svåger och svägerska som just nu snart är på väg mot ett varmt Turkiet..



Att titta ut genom  fönstret och se detta gråa, trista väder dag för dag gör en deprimerad och nedräkningen till semestern är det enda som hägrar, men nog finns oron att även den ska regna bort som Juni månad verkar göra...

Nu ska Leia fixas iordning och sen är det jobbet som väntar och inte känns det upplyftande att veta att man ska stå ute några timmar i detta regn:-( Nä vissa dar lockar inomhusjobb återigen:-) där man kan sippa kaffe och inte bry sig så mycket om vädrets makter..

Men som sagt, JAG ÄR INTE BITTER!!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0