Resfeber..

Så var det mesta packat och nu inväntar man bara att klockan tickar framåt så man kan somna och morgondagen är här.

Njuter av stillheten och tystnaden härhemma med ett glas rosé och Leia sover gott som en prinsessa bör..

Hon är så grymt duktig som i stort sett nu är blöjfri, bara mamsen som tvingar på henne blöja imorrn då vi har en lång resa att göra och toaköer är inget jag vill hamna i om nöden kallar. Så bäst att ta det säkra helt enkelt.. Men stolt är jag att det gick så bra så snabbt:-) Bakslag kan alltid komma, men hon känns väldigt redo denna gången..

Imorrn blir det mest bara att plocka ihop det sista inför resan sen bär det iväg med Arlanda express då vi i år inte vill lämna bilen för en vecka och dom har res två betala för en så det passar oss ypperligt:-) Har dock kraftig flygnojja efter alla tragedier som hänt så det blir en whisky innan jag sätter mig på planet, fråga mig inte vad den kan hjälpa mig igentligen, men lite ro i kroppen får jag nog allt:-)

Annars har vi hamnat i en gråzon härhemma med betyngande väder som sänkt ner oss alla tre och att få komma till solen kommer göra oss bara gott, vi är alla här hemma väderbetonade i vårt humör så då regn och gråväder gör oss sällskap så sover vi gärna bort dygnet, vilket blir kraftigt fel i vår dygnsrytm:-)

Idag har vi även fått storfrämmande av Farbror Dustin så det har varit full rulle på Leia och nu har dom rymmt till Lagunan för lite bira, lär ha en gubbe som är bakis imorrn, men som tur är inhandlade jag ett paket alvedon idag så det får väl bli hans bästa vän imorrn..

Nu ska jag fortsätta njuta av mitt rosé och kika in hos några bloggar:-)

Ha det gott sålänge!!

Kommentarer
Postat av: jennie

var ska ni åka?

2009-07-07 @ 20:06:44
URL: http://theresemamma.blogg.se/
Postat av: Nina

jag är exakt likadan! exakt. är väääldigt kräsen. förra året så var det all inclusive. å nån dag så fick ja nog å så fick vi åka å leta ett ställe. iof va ja gravid då med. så då var det ju inte lätt. men just den dagen så sög det verkligen! hoppas ni slipper leta å så..



ha så skoj nu imorrn. förstår att du har lite resfeber, men såååå skönt att åka iväg :D



krams

2009-07-08 @ 00:20:35
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Heyli

jag brukar också ha problem med mat utomlands. var också iväg på all inclusive i västindien förra året, första veckan gick hyffsat bra, men andra veckan levde jag på bröd och ris typ, tyckte allt hade bleve äckligt :p



härligt att veta att det finns kunder bara jag vill ;) får se vad jag gör :) ha det så BÄST utomlands nu! kram

2009-07-08 @ 00:58:18
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: jennie

åå va roligt. ja jag åker oxå till turkiet=)

2009-07-08 @ 12:49:15
URL: http://theresemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0