What is this??

Hade en julklapp som har legat på jobbet hela jullovet & tog idag hem den..

Jag, eller rättare sagt Leia öppnade denna stinkande sak så jag visste ju att det var något med tvål där i..

Leia utropar. Popcorn!!!

Och när jag tittade ner i asken så nog banne ligger där popcorn, men va sjutton är meningen??

Ska jag lägga mig i ett bad med denna tvål & käka upp detta för att även lukta gott på insidan eller vad??;-)

Ja detta var nog det knasigaste jag sett, men det kanske är jag som inte hänger med i svängarna riktigt??

Någon som vet??


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha ha.. Det blir till att krypa ner i badet med tvålen och smaska på förmodligen sega poppcorn vid det här laget :)

Vagnen är verkligen annorlunda finns inte många kvar av denna sorten så denna kommer jag aldrig att sälja. Ha även en dockvagn som är en kopia på den stora varianten :)



Kram

2009-01-09 @ 10:12:05
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0