Vad göra??

Go morron därute!!

Idag är det min tur att vabba & Leia som är pigg som en mört har suttit & gapat efter "DAGIS"

Blir väl att plocka lite härhemma medans Leia roar sig med sina bebisar & Pippi:-)

Sen tar vi nog på oss & drar till skogen, alltid lika rogivande att promenare bland alla träden..

Frågan är väl om hon klarar att "joina" förskolan imorrrn, men som hon är just nu så ska hon ju göra det, men jag får väl utvärdera dagen & se hur länge hennes energi håller i sig helt enkelt..

Nä nu ska jag fylla på mitt glas med härlig svart dryck & spana in lite bloggar, håller även på med lite ny desig till bloggen så vi får se om tid finns att börja förändra lite idag:-)

Vad ska ni förgylla eran torsdag på då??

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Ja det är ju som smart att köpa dom billigaste när man ändå ska köpa liksom =)

2009-01-15 @ 08:55:41
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0