Tror jag har bestämt mig nu..

Ja då det gäller min Cambridge kur så har det ju gått hur bra som helst att leva på detta, problemet är att nu då jag verkligen känner för att träna minst tre gånger i veckan, gärna fyra så kan detta dra ner min viktminskning tyvärr:-(

Kroppen går in i svält & då tar den ju inte bort något, nu vet jag ju att jag tappat ytterligare 2 kg igår så lite funkar min kombination, mne då har jag ju oxå tränat rätt lugnt & inte så många dagar denna vecka..

Pratade med hon jag handlar av & hon tyckte väl lite som mig att kombinerad kur kanske passar mig bättre pga att jag vill träna lite hårdare än vad som är rekommenderat vid ren kur..

Så nu på fredag kör jag nog igång med ett mål mat om dagen & då väldigt mycket protein & lite eller inget alls av kolhydraterna..Jag får väl iaf testa en vecka & se hur vågen rör sig helt enkelt, kan ju tom va så att jag går ner mer då??

Ska bli grymt gott iaf att få sätta tänderna i något igen & redan nu planerar jag in en veckas måltid:-)

Har ju tills nu iaf tappat 5 kg på 12 dar av mina 20 som ska bort så på rätt väg är jag ju deffenetivt:-)

Blir ingen träning idag utan ett skönt bad ska jag unna mig istället..

Kommentarer
Postat av: Tarziii

Hejsan! Kan du hjälpa mig med en grej? Jag vet inte om jag ska klippa raklugg eller inte. Jag skulle bli jätteglad om du gick in och tittade på bilderna i mitt senaste blogginlägg och gav mig din åsikt :)

2009-01-28 @ 17:41:19
URL: http://tarziii.blogg.se/
Postat av: cicci

å vad duktig du är gumman!

Jag skulle behöva gå ner minst 25 kg jag suckar jag ska ta i tur med detta bara jag slutar amma...



massa kram

2009-01-29 @ 00:24:51
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0