Stadsbesök!

Go morron vänner & okända!!


Ser ut som att det blir ännu en kylig men solig dag i huvudstaden & vi tar nog en tripp till staden idag..

Jarkko är förkyld så träningen för han blev avbokad så då tänkte vi att vi åker in en sväng & kollar in några tattoställen, vill ju prata lite om dom kan fixa till min som Farfar gjorde då den bleknade så mycke tyvärr:-(

Vill få pris på hur mycke det kan kosta & sen har Jarkko någon gaddning han vill göra som ryggtavla..

Vill göra en ny gaddning oxå, men det får bli till våren eller efter sommaren, måste klura lite mer på hur jag vill ha den..

Nä nu ska jag njuta av mitt svarta kaffe & läsa runt lite här på nätet innan vi drar:-)

Vad händer hos er då??

Kommentarer
Postat av: Björn

hejsan vännen!!

tack för att du läser min blogg!!

sitter man som arton åring i riksradio och diskuterar pälsar och gör vidriga uttalande då undrar jag!! Sitter man och säger (i samma radio program) jag vill ha den sista pälsen av något... Isbjörn eller panda typ!! Eller när man säger att, det är inte fel att klubba säl ungar, det är som kossorna, vart ska vi annars få pälsen ifrån!!



Jag tvivlar inte en sekund på att hennes föräldrar älskar henne och är stolta över henne... Lika mycket som vi är över våra barn!! Men jag hade nog valt att prata med henne!!!



Du behöver inte vara orolig att jag ska HATblogga!! var bara jäv.. arg!

Kram/B

2009-01-17 @ 10:00:28
URL: http://singelpappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0