Shoppa bort ångesten!!

Efter mitt riktigt gnälliga inlägg om hur jag mår så kände jag bara för något nytt härhemma!!

Att städa kände jag inte för utan det får bli imorrn allt juligt städas bort så då kom jag på att skor är något jag verkligen behöver..

Jag har ju varit & kollat på dom flesta skoaffärerna runt omkring, men då dom flesta har skaft som jag vill ha så passar inte mina tjocka vader min skostorlek:-(

Tog bilen då Jarkko kommit hem & for till Länna & skopunkten, inte världens bästa kvalite men billiga skor har dom:-)

Hittade ett par ganska snabbt & eftersom Leia även hon hittade ett par som hon bara skulle ha så plockade jag på mig ett extra par då dom har tre betala för två:-)

Så nu har jag två par skor till jag kan promenera sönder till vårgarderoben ska inhandlas & förhoppningsvis är mina vader smalare då:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0