Otroligt!!

Ja det är banne mig otroligt att jag inte ligger & snarkar bredvid resten av familjen efter nattens svårigheter att somna!!

Jag har ju ändå bara sovit1½ timme inatt el, imorse om man ska va korrekt & jobbat ett någorlunda långt pass, men jag kanske är inne i någon slags vakenpsykos:-)

Ska snart iaf bädda ner mig & se Spiderman & förhoppnigsvis somnar jag snabbt då jag har öppningen..Gah!!

Idag var ju även min första dag på jobbet som fast anställd & dom få vildingar vi hade på plats var rent ut sagt vild efter 2 veckors jullov:-)

Har lite smekmånad denna vecka med få barn & ny kollega så nästa vecka startar allvaret för VT -09!!

Vad händer hos er då??


Kommentarer
Postat av: cicci med familjen

Jo att hon sitter där uppe på ett moln och skrattar åt mig men även mycket stolt är jag helt säker på!

Iallafall så väljer jag att tro på det!



Hur går det med Leia? sover hon dåligt än?

Lider med dig eftersom du inte får sova hela nätter.

massa kram

2009-01-07 @ 22:39:15
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0