Jävla IDIOTER till grannar!!!

Denna lördagsmorron är jag heligt förbannad, var ingen bra start på denna dag att först småtjafsa med Jarkko & sen då han sticker till träningen inse att någon JÄVLA IDIOT till granne eller dennes besökare tyckt att slå sönder ytterdörren är SÅÅÅÅ smart så nu är det glas över hela utgången & utanför Leia´s barnvagnsförråd..

Jag har nu skrivit en lapp & satt upp där texten lyder:
Ni som är ansvarig för detta oavsett om det är en besökare till er!!
Sopa upp glaset IDIO!!!!
En granne som tröttnat!!


Jag har tröttnat så rejält så jag är snart villig att sälja iväg lägenheten orenoverad i vardagsrummet & skita om jag går plus minus noll i affären, jag vill bara bort härifrån nu så nu ska Operation lägenhetssökning starta & denna får väl hyras ut i andra hand sålänge eller nått om jag hittar något intressant!!!

Jag kan fan bo vartsomhelst just nu!!!

Det tråkiga är att igår började dom med att ha våra portar låsta dygnet runt pga alla bränder som varit i vår källare & vi fick nya nycklar till dörrarna just för att misstanken finns att den som tänder på har nyckel.. Och så händer detta, har inte alla mobil nuförtiden så att man kan ringa den man ska besöka eller något???

Visst måste det bli någon form av porttelefon om det ska va såhär, men man behöver väl inte sparka in hela dörren heller??

Detta är inte det enda som skett i vår trappuppgång & dom som bor här är tyvärr inte så mån om att ha det någorlunda städat i vår trappuppgång utan det fimpas & tappas ölflaskor gång på gång, det kräks, kissas jag bara GUD ser allt som sker i denna trappuppgång..

Polisen är ständigt på besök hos ngn granne så hur trygg känner man sig med en tvååring boendes här??

Nä ge mig en lägenhet någon annanstans NUUU!!

Go morron förresten:-)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fy vad trist.. :-( Själv har man kineser till grannar som sjunger karaoke varje kväll.. högt som fan och till mitt i natten.. vet inte om du kan tänka dig hur illa d låter.. tänk alla sing a long kineserna :-o

Jag spelar poker på svenska spel och full tilt, har spelat på partypoker tidigare. Spelar helst riktig poker och inte nätpoker!! :-o Gör du denna lördag då??

2009-01-10 @ 21:32:05
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0