Irriterande....

Hur irriterande är det inte efter att ha tvingat Leia på lite kläder, packat på mig 2 Ikeasäckar med smutskläder & sen nerför trappor & genom källaren för att möta synen av att JAG hade tvätttiden FÖRE????

Gah!! Jag måste verkligen ta & börja skriva upp mina tider, för mitt minne är ju i klass med en fiskmås då det kommer till tvättider..

Nu hade jag sån tur att det finns en tid imorrn bitti kl: 7 så där flög min sovmorron iväg..



Blir en sväng till Maxi & inhandling av färskvaror & kanske en & annan film:-)

Pippi på dom sju haven börjar ju gå mig på nerverna så en ny till samlingen vore ju inte helt fel:-)

Kommentarer
Postat av: cicci

jooo du det där har även jag gjort en gång (fel tvätttid)

men jag hann slänga in tvätten och starta masinerna också arg

och nu i skrivandes stund kommer jag på att jag har tvättstuga nu suck så nu har jag misat den tiden, jävla ½½½½½½½½½½ skit!!

jaja kram på er

2009-01-31 @ 14:37:55
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0