I´m in LOVE!!

Hela jag är just nu fylld med adrenalin..

Jag är KÄR i mitt nya gym, har ju nyss frusit upp mitt kort & under tiden så har det renoverats med nya maskiner. Då jag varit däruppe har jag ju endast gått på passen så jag har inte kollat in maskinerna riktigt, men idag gjorde jag det..

Och gisses vilken kick jag fick!!

Började med crosstrainern som hade en liten tv inkopplad i där man kunde välja kanal, kunde även koppla i Ipoden men det var inte dessa grejer som fick mig att inse att min Orbi är ett minne blott..

Jag trampade & trampade & det kändes som jag flög fram, efter 28 minuter hade jag trampat mig 1 ½ mil vilket brukar ta mig 30 minuter att trampa mig 1 mil på min Orbi..

Jag kände mig som dom i reklamen för Orbitrek, med ett leende trampade jag mig fram med lätthet, det bara inte ser smidigt ut, det är det!

Testade även styrkemaskinerna men inte alla & jag gillar dom skarpt också så nu är jag såå laddad för mitt gympass imorrn:-)

Blir inga pass på några veckor, nu ska jag köra på egen hand & lära känna maskinerna:-)

Shit vad lite adrenalin i kroppen kan göra en salig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0