God morgon.

Eller rättare sagt god dag, jag har ju dock varit vaken sen sju då tvättstugan började.

Händer inte mycke här idag då det är stora latardagen innan jobb & dagis påbörjas igen & denna vecka suger då det är sena kvällar typ varje dag:-(

Nu ska jag hoppa upp på min orbi då min axel smärtar så Body pump passet är uteslutet även denna söndag:-( Känns som jag aldrig kommer iväg till gymmet & denna vecka ser det ju rätt mörkt ut pga arbetet..

Jaja bara kämpa på på orbin & ta nya tag nästa helg, funderar bara på vad som hänt min axel??

Gör så in i norden ont..

Vad händer hos er en grådaskig söndag??

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja visst är d läge nu!! :-) Hittat "vårt" hus idag!! Nu inväntar vi bara budgivningen!! :-o :-o

2009-01-18 @ 18:34:22
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0