Frånvarande..

Ja som ni märker så har det varit rätt dött härinne, men mitt liv utanför W.W.W är smått kaotiskt just nu.

Leia är inne i en period som håller på att driva mig till vansinne, det är gnäll i stort sett var femte minut efter man hämtat henne hem från *dagis*.

Det ska ses på Pippi, Alfons, Mojje ja allt ska hon se & gärna samtidigt så både datorn & dvd har gått varma härhemma..Efter fem minuter så hör man oftast kommentaren.

- Inge bra Alfons, inge bra Pippi!!

Allt är just nu Inge bra i hennes värld.

Duplo går an ett tag, men oftast så är hon bara missnöjd med allt man hittar på & efter en dag med 14 likasinnande så rinner bägaren ganska lätt över om jag säger så. Jag vill ju mysa med henne då jag kommer hem men hon är som förbytt just nu.

Hon har helt enkelt blivit Stora Trotsmonstret som vägrar allt & som spelar ut oss bägge härhemma.

    
   Kanske nästa inköp till Leia;-)


Säger man åt på skarpen så skrattar hon & gör det ännu mer, för att ta mamma & pappa på allvar är inte hennes grej i denna trotsperiod..

Nä ibland är jag så trött på barn att jag funderar på om jag ska söka mig tbax till fyllona på krogen, dom kan man iaf hantera & ignorera:-)

Nä jag säger väl som Leia säger:

Det är inge bra period nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0