Veckans vikt och mått..

Så var man inne på vecka fyra av min diet och visst ger det resultat..Har nu kört 2 veckor ren kur och två veckor kombinerad och jag fortsätter köra såhär någon vecka till innan jag slutar med CK helt.. Känns bra att kunna hålla bra koll på hur mycket kalorier jag får i mig och hur mycket jag gör av med på gymmet så det är bara pus just nu med min diet:-)

Denna vecka försvann 1,4 kg från mig och det trots roliga veckan som kom lagom till vägningen:-)

Sen den 19 Januari har detta hänt:

Vikt: - 6,8 kg

Byst: - 8 cm

Midja: - 10 cm

Höft:  - 7 cm

Lår: - 9 cm

Kommentarer
Postat av: Linda

OJ va bra jobbat!

10cm i midjan är ju massor:)

Har du inge före och efter bilder?

Bra jobbat!:-)

2009-02-14 @ 17:08:15
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/
Postat av: Lisa

wow!! Verkligen bra jobbat! Jag är så impad av att du orkar med CK så länge! Och du är en jäkel på att träna.. Själv har jag alltid varit för lat... Men promenerar mycket iaf.

Jag provat CK förut men gav upp efter bara 5 dagar...

Men har lyckats gå ner hela 25kg iaf!! Jag körde lite GI och viktväktare och sunt förnuft och lyckades under ca 1års tid ställa om mina matvanor helt och gå ner alla kg, sen blev jag gravid och lyckades hålla mig från att gå upp alldeles för mycket. Nu är lill tjejen bara 1 månad och jag ammar så jag kan ju inte banta men tänker iaf på vad jag äter och fortsäter hålla vikten. Hoppas på att gå ner några kg till till sommaren sen.

2009-02-18 @ 21:50:55
Postat av: Linda

Lisa:



Stort grattis till dottern:-) visste inte att du var inne på nummer två:-)

2009-02-19 @ 21:09:29
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0