Vattkoppor???

Ja Mora träsk är inställt då det uppkommit mystiska prickar på Leia´s insida av låren..



Nu har hon ju haft misstänkt vattkoppor förut som visade sig bara vara virusprickar, men det har tillkommit mer under tiden jag var i Handen så nu har jag räknat dom så får vi se hur det ser ut ikväll & imorrnbitti..

Känns lite surt om det nu är Vattkoppor, då Leia´s förskola ska iväg på heldagsutflyjt på onsdag till Berga lantbruksskola & jag vet ju att Leia skulle älska det..

Sen att vabba ännu en vecka känns väl inte heller sådär jättekul, mest för ekonomin´s skull men thats life!!

Leia har iaf önskat att åka iväg & kolla på hästarna istället, ska sanningen fram så har hon väl inte visat någon större entauism*stavas??* till att åka iväg idag så det kanske hade slutat i kaos helt enkelt:-)

Tråkigt tycker jag iaf att det är då jag hade sett fram emot att rocka loss till träsket, men det kommer väl fler gånger..

Vill inte ta några risker att beblanda mig i folkmängder då jag inte är säker på vad det är helt enkelt..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nej vad trist att ni inte kom iväg på Mora träsk.

Som sagt det går fler tåg:)

2009-02-01 @ 16:37:54
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0