Skicka Alcazar till Moskva..

Har sett första upplagan av Melodifestivalen ikväll och förutom detta idiotiska röstningssystem så var det helt Ok på låtfronten, fanns väl en del som var ljusår bakom vissa men inga nämnda..

Min Favorit Nina gick varken vidare till Globen eller andra chansen, men redan då jag hörde Alcazar så kände jag att denna KAN tom funka utanför Svea Rike..

Alcazar på SATS invigning..



Låten har en refräng som fastnar på två röda, dom har bra scennärvaro, bra röster & färgglatt till tusen..

Visst F'n borde detta funka eller??

Nu har jag ingen direkt koll på artisterna i dom andra deltävlingarna, men jag tycker detta är bidraget vi ska skicka iväg för att ha en chans, skippa ballader åtminstone, det går inte hem ännu en gång..

Emilia då?? Ja lika mycket som jag gillade henne med plågan Big big World, lika mycket gillar jag henne nu.. DVS Zero!!

Hade hellre sett Caroline gått vidare direkt då hon verkligen sjunger med själen..

Men jag är ju ingen schlagervetare heller men skippa allt skit och sänd iväg Alcazar i år..Please...

Jag ska banne mig rösta i globen bara för att:-)

Kommentarer
Postat av: Heyli

tack så mycket :)



jaa fast jag bor 10 mil nedanför :) tycker absolut du ska försöka dig på det, jättekul när man väl kommit igång! hoppas du haft en bra dag med :)

2009-02-08 @ 00:30:29
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja jag hoppas oxå att jag ska tycka att d e gott.

Jag kan verkligen inte äta något jag tycker smakar apa.



Kram

2009-02-08 @ 03:22:56
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0