Shopping åt Leia..

Var häromdagen och shoppade lite nytt till Leia då byxor verkligen har varit en bristvara, hennes ben växer uppenbarligen fortare än resten av kroppen:-)

Känns skönt och veta att hon kan ha turen att få snygga långa ben och inte som mor och far sin kort som Lilla Fridolf & Selma:-)

Lindex är en ständig favvis, dels för bra priser och snygga kläder som är passande för både hem och förskolan sen ligger det ju nära till hands där jag jobbar..

Blev iaf tre par byxor och en tunika från Fem myror kollektionen.. 




Nu ska jag skicka iväg en beställning på Me&I´s nya kollektion..

Kommentarer
Postat av: Fia

Sv:Det får du så gärna göra =)

2009-02-07 @ 23:06:32
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Superfin shopping ;-) vad blir det för meandi shopping då?? Jag kan inte bestämma mig :-o

2009-02-08 @ 18:50:41
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0