Öroninflammation..

Ja så var det dags att vabba återigen, får se hur många dar det blir denna gången då..

Leia verkar som sagt ha fått öroninflammatin för första gången i sitt korta liv och nu har verkligen sjukorna avlöst varandra under en månads tid.-( Sitter själv med världens ågren då jag efter att ha hämtat hem Leia från förskolan och Leia visade sig på sitt usla griniga humör och jag trodde det var trötthet så jag tvingade henne att vara uppe til halv sju, ville inte ha henne sovandes redan klockan fem oh lite mat vill man ju få i dom innan natten..

När hon sussat in drog jag som vanigt upp till gymmet och då jag var på väg hem så kom en av dom som jobbade där och då hade Jarkko slagit på den stora trumman och ringt dit för att söka mig, Leia hade vaknat grnades och pekat mot bägge öronen lillgumman..

Skyndade mig hem och Jarkko ringde närakuten för att få lite rådgivning, ska avakta natten och kontakta VC imorrn så får vi helt enket se hur hon mår imorrn, feber har hon inte i nuläget iaf.. 

Blev en piggelin som tröst och efter den så vart det sängen med Pippi på tv´n och nu sover hon gott iaf, får hoppas hon har en någorlunda natt iaf..

Usch hur kunde jag inte se skillnad på trötthet och en sjuk liten Leia?? Får så dåligt samvete som tvingade henne att vara uppe då hon uppenbarligen hade ont..

Nä känner mig usel just nu som mamma:-(

Kommentarer
Postat av: Fia

Stackars liten.Min son har haft det en gång och då hade han även halsfluss.Så jobbigt när dom små liven är sjuka , man känner sig så maktlös!

2009-02-10 @ 22:26:58
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Karin

Gör inte det...(känna dig urusel) jag har gjort exakt samma misstag...

2009-02-10 @ 22:43:58
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Fia

Ojdå....stackars liten som varit så mycket sjuk.Tråkigt när chefen inte förstår , du kan ju inte lämna henne på dagis om hon är sjuk!

2009-02-10 @ 22:57:44
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0